Henkilökohtainen asiakaspalvelu

247,50 

HENKILÖKOHTAINEN ASIAKASPALVELU

Onko kyseessä syntymälahja vai opittavissa oleva taito? On totta, että toiset tuntuvat saaneen puheenlahjat ja asiakaspalvelemisen taidon jo äidinmaidossa. Näitä luontaisia lahjakkuuksia on kuitenkin hyvin vähän. Hyvä uutinen on, että huippu asiakaspalvelijaksi voi kehittyä. Jokainen voi tulla paremmaksi, kun harjoittelee, miettii, kokeilee ja haluaa oikeasti oppia.

 

Asiakaspalvelun keskiössä on ihminen, jonka vastuulla ovat nopea reagointi, tekeminen kerralla kuntoon periaatteella sekä laadukas kommunikointi. Palvelun on tulevaisuudessa oltava erinomaisempaa – tehtävä asiakkaalle helpoksi ostaa, antaa palautetta ja saada riittävästi tarvittavaa informaatiota.

 

  • Asiakaspalvelun ydin
  • Mitä tulevaisuuden asiakaspalvelussa vaaditaan
  • Strategia palvelun arvon kasvattamiseen
  • Kommunikaatio, pitäminen ja yhteisymmärrys
  • Asioiden ja ideoiden esittäminen
  • Avaintilanteiden kautta ratkaisuja ja tyytyväisyyttä
  • Palvelun arvo ja sen mittaaminen
  • Palvelun johtaminen
  • Huippupalvelun tuottaminen
  • Henkilökohtaisen huippupalvelun merkitys

 

Henkilökohtainen asiakaspalvelu– verkkokurssi sisältää työkalut asiakastyytyväisyyden kasvattamiseen. Saat useita käytännön työkaluja, joiden avulla teet palvelusta ainutlaatuisen elämyksen.

Kuvaus

Verkkokurssin hinta

Henkilökohtainen lisenssin hinta on 247,50 € (sis. alv 24 % )

Käyttöoikeus on kuusi (6) kuukautta tilauspäivästä.

Tilaa verkkokurssi [email protected].